Veel gestelde vragen

Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig gesteld worden. Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar klantenservice@sokshop.nl.

Account

Is het verplicht om een account aan te maken?

Om een leuke panty, legging of kous te bestellen is het niet nodig om een account aan te maken. Het is echter wel aan te raden. Met je eigen account kun je meerdere adressen opslaan, wat leuk is voor cadeaus of handig voor levering op kantoor. Verder kun je een verlanglijstje bijhouden en je orderhistorie inzien. Kortom, een account is wel zo makkelijk.

Kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt niet zelf jouw account verwijderen. Als je wilt dat jouw account permanent verwijderd wordt, moet je een e-mail sturen naar Pantyshoppen.nl met onderwerp \"Verwijderen account\". Vervolgens zullen wij je account permanent verwijderen.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aan- en afmelden via de link toegevoegd aan de onderzijde van de nieuwsbrief.


Algemeen

Hoe veilig is winkelen bij Pantyshoppen.nl?

Winkelen bij Pantyshoppen.nl is zeer veilig. Wij maken gebruik van het SSL veiligheidscertificaat, waardoor onze site beveiligd is en jouw persoonlijke gegevens versleuteld worden verstuurd. Daarnaast bewaren wij geen creditcard gegevens, want creditcard betalingen gaan allemaal via Docdata. Docdata is gespecialiseerd in beveiligde online betalingen.

Wat zijn de contactgegevens van Pantyshoppen.nl?

Pantyshoppen.nl is te bereiken via de e-mail, post en telefoon. Contactgegevens zijn te vinden bij onze klantenservice.

Kan ik ook een panty of legging cadeau doen?

Beenmode is een heel leuk cadeau, dus uiteraard hebben wij een cadeauservice. Je kunt meerdere afleveradressen opgeven in je account of bij de bestelling. De factuur komt dan nog steeds netjes naar jou toe. Kijk bij onze cadeauservice hoe het werkt.


Bestellen

Als een model, kleur of maat niet meer in voorraad is, kan ik het artikel nog wel bestelle

Je kunt het artikel niet bestellen op de manier die je gewend bent. Je kunt wel een e-mail sturen naar Pantyshoppen.nl. De levertijd zal wat langer worden, omdat wij dit artikel moeten bestellen bij de leverancier. Na bestelling van een dergelijk artikel, sturen wij je een bericht met een indicatie van de levertijd. Als je die levertijd toch te lang vindt, kun je de bestelling uiteraard kosteloos annuleren.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin je bestelling, de prijs en ordernummer.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen en naar het buitenland laten verzenden?

Bestellen vanuit het buitenland is mogelijk. Er kan in dat geval met creditcard betaald worden en in België op verschillende manieren via de bank. Let wel op dat verzendkosten in het geheel worden doorberekend, ongeacht het orderbedrag.


Betalen

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt bij Pantyshoppen.nl betalen met:

  • iDeal en op die manier kun je met 97,5% van alle banken in Nederland betalen
  • PayPal, waarbij je een digitale betaling uitvoert. Deze kun je vervolgens voldoen door in te loggen op je PayPal account
  • Daarnaast kun je met een creditcard betalen van VISA of Mastercard
  • Vanuit België kun je betalen met Mistercash

Maten

Wat moet ik doen bij twijfel over de maat?

Bij ieder artikel vind je een bijbehorende maattabel. De link naar de maattabel vind je onder de maatselectie in de rechter balk en nog één bij de kleurblokjes onder de eerste tekst. Mocht je na het opzoeken van je maat in de maattabel nog twijfel hebben, dan kun je de volgende opmerkingen in je beslissing laten meewegen.

  • Des te meer elastaan (of lycra) er in een panty zit, des te meer elasticiteit er in de panty zit. Bij veel elastaan en dus elasticiteit, kun je ervoor kiezen de panty een maat groter te nemen. Bij weinig of geen Elastaan kun je - bij twijfel - beter voor een maat kleiner kiezen. Zo voorkom je dat deze niet mooi aansluit om de enkels.
  • Bij gebreide beenmode - met bijvoorbeeld een patroon of kabelmotief - kun je beter voor een maat groter kiezen. Zo voorkom je dat het patroon te veel wordt uitgerekt en zo het effect verloren gaat.
  • Oroblu is een Italiaans merk en hanteert dus een Italiaanse maatvoering. Hierdoor valt Oroblu over het algemeen iets kleiner dan de Nederlandse confectiematen. Kies bij twijfel bij Oroblu daarom voor een maat groter.

Voor meer informatie kun je ook terecht op onze maatinformatie pagina, je vindt deze hier. Als je nog steeds twijfelt, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag bij het maken van de juiste keuze.

Zijn er panty\'s, leggings, kousen, overknees, beenwarmers of shapewear die klein of groot

Als een product klein of groot valt, zullen wij dit bij het betreffende model vermelden. Als dit niet vermeld wordt, kun je er vanuit gaan dat je je eigen maat kunt aanhouden. Wel kun je in het algemeen uitgaan van de volgende opmerkingen.

  • Duitse merken hanteren dezelfde confectiematen als Nederland. Bij merken als Falke, Hudson en Kunert kun je er dus vanuit gaan dat de maatvoering overeenkomt met de maatvoering hier.
  • Oroblu is een Italiaans merk en hanteert dus een Italiaanse maatvoering. Hierdoor valt Oroblu over het algemeen iets kleiner dan de Nederlandse confectiematen. Kies bij twijfel bij Oroblu daarom voor een maat groter.

Retourneren

Na hoeveel dagen kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Tot 30 dagen na ontvangst van de bestelling kun je deze retourneren.

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Je kunt de bestelling of een deel van de bestelling ook ruilen. Er moet dan wel aan de retour- en ruilvoorwaarden worden voldaan. Het terugsturen gaat volgens dezelfde procedure als het retourneren van een artikel, deze vind je samen met de retour- en ruilvoorwaarden bij onze klantenservice. Vervolgens kun je het door jou gewenste artikel bestellen via de reguliere manier op onze website.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Onze retourprocedure vind je bij de klantenservice.

Hoe weet ik of mijn retour ontvangen is door Pantyshoppen.nl?

Wij zullen je een creditfactuur e-mailen bij ontvangst.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

Wij boeken het aankoopbedrag terug naar de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Bij een iDeal betaling wordt het aankoopbedrag teruggeboekt naar de bankrekening die je hebt gebruikt bij het betalen. Bij een creditcard betaling wordt het aankoopbedrag teruggeboekt naar de creditcard rekening. Bij het volgende afschrift is de terugboeking van het bedrag zichtbaar. Je ontvangt van ons hiervan een creditfactuur.


Service

Waar kan ik suggesties geven?

Je kunt in ons klantenservice menu naar het submenu \"klachten en suggesties\". Daar staan de mogelijkheden om ons te bereiken met suggesties. Bij voorbaat dank voor leuke en nuttige suggesties!

Hoe kan ik een klacht indienen?

Via ons klantenservice menu kun je de manieren vinden om klachten in te dienen. Je kunt dit doen bij \"klachten en suggesties\". We ontvangen je klachten graag, zodat wij kunnen verbeteren en ook jou een tevreden klant kunnen maken.


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bij bestellingen vanaf 30 euro zijn gratis in Nederland en België. 
Onder de 30 euro wordt er €2,95 verzendkosten in rekening gebracht. 
Na het versturen van uw bestelling ontvang je een e-mail met daarin een track en trace code. Via deze code kun je de status van de bestelling volgen. 

Hieronder vind je de tarieven voor verzending naar andere landen:
For other county's the shippingcosts are:

Belgium: €2,95 delivery costs and free delivery above €20,00
Luxemburg: €2,95 delivery costs and free delivery above €50,00
Germany: €3,95 delivery costs and free delivery above €50,00
Poland: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
England: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Sweden: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Switzerland: €5,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Austria: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Finland: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
France: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Denmark: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Italy: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Portugal: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Spain: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00

Please contact us for shipping rates to other country's.

Kan ik mijn pakket volgen?

Doorgaans worden bestellingen per post verstuurd dmv brievenbuspost. Hier bestaat geen tracking systeem voor. Bij grotere pakketten versturen we echter via de pakketservice. Zodra wij het trackingnummer van de vervoerder hebben ontvangen, sturen we deze naar jou door. Mocht het onverhoopt zo zijn dat je de bestelling na 5 dagen nog niet hebt ontvangen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.

Wat zijn de levertijden?

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag al in huis. Kijk voor het gedetailleerde overzicht in het klantenservice menu.

Wat zijn de bezorgtijden?

Bestellingen die worden verstuurd dmv brievenbuspost, worden gewoon bezorgd door de postbode samen met je reguliere post. Voor bezorgtijden van pakketten, kun je het overzicht van bezorgtijden bij onze klantenservice bekijken.


Geniet van je zondag! | 2011 - 2017